“Müşteri Deneyim Yönetimi (CXM)” Ücretsiz Online Eğitim Hk
Sayın Üyemiz,
Üyemiz ihracatçı firmaların çalışanlarına yönelik olarak gerçekleştirilen “İMMİB AKADEMİ Eğitim Etkinlikleri” Covid-19 salgını dolayısıyla alınan önlemler kapsamında internet üzerinden ücretsiz olarak devam etmektedir.
Bu çerçevede, 8 Eylül 2020 tarihinde, 10:00-13:00 saatleri arasında, “Zoom Video Konferans” uygulaması aracılığıyla “Müşteri Deneyim Yönetimi (CXM)” konulu ücretsiz online bir eğitim gerçekleştirilecektir.
Söz konusu eğitim, Yeditepe Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Yusuf Can ERDEM tarafından gerçekleştirilecek olup katılımcılar aşağıdaki konu başlıkları ile ilgili bilgilere sahip olabilecektir.
|
Pazarlama kavramı nasıl değişip yenileniyor? Müşteri Deneyimi nedir? Müşteri Deneyim Yönetimi Modeli Müşteri Deneyim Yolculuğunu haritalamak Müşteri deneyimi odaklı segmentasyon, hedefleme ve konumlandırma Müşteri deneyiminin ölçülmesi (NPS ve diğer ölçekler) Şirketinizi Müşteri Deneyimi odaklı yapıya taşımanın adımları |
Başvuruların sadece internet aracılığıyla kabul edildiği söz konusu eğitimlere katılabilmek için https://forms.gle/rf3NJ2gWivxq4rpf6 adresi üzerinden başvuru yapılması gerekmektedir. Her bir eğitim programı ile ilgili sınırlı kontenjan bulunmakta olup, içerik ve eğitmen özgeçmişine ilişkin bilgiler http://akademi.immib.org.tr web sitemizde ayrıca yer almaktadır.
Bilgilerinizi rica ederiz.