Pandemi Günlerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ücretsiz Online Eğitim
Üyemiz ihracatçı firmaların çalışanlarına yönelik olarak gerçekleştirilen “İMMİB AKADEMİ Eğitim Etkinlikleri” Covid-19 salgını dolayısıyla alınan önlemler kapsamında internet üzerinden ücretsiz olarak devam etmektedir.
Bu çerçevede, 27 Mayıs 2020 tarihinde, 10:00-13:00 saatleri arasında, “Zoom Video Konferans” uygulaması aracılığıyla “Pandemi Günlerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi” konulu bir eğitim gerçekleştirilecektir.
Söz konusu eğitim Satış Teknikleri Uzmanı ve Akademisyen Sn. Hakan OKAY tarafından gerçekleştirilecek olup katılımcılar aşağıdaki konu başlıkları ile ilgili bilgilere sahip olabilecektir.
- Müşteri İlişkilerinde Yeni Yaklaşımlar, Pandemi Günlerinde Müşteri İlişkileri ve İletişim
- Zor Günlerde Duygusal Zeka, Kültürel Yaklaşım ve Kişiselleştirilmiş Pazarlama İletişimi
- Müşteri Segmentasyonu, Pareto Analizi, Müşteri Yaşam Döngüsü ve Stratejiler
- Müşteri Arama Dinamikleri, Müşteri Yaşam Boyu Değeri, CRM Stratejileri
- Müşteri Bazında Stratejik Planlama, Pandemi Sonrasına Hazırlık
Başvuruların sadece internet aracılığıyla kabul edildiği söz konusu eğitimlere katılabilmek için https://forms.gle/bRYhXG5W7jjA7j5r9 adresi üzerinden başvuru yapılması gerekmektedir. Her bir eğitim programı ile ilgili sınırlı kontenjan bulunmakta olup, içerik ve eğitmen özgeçmişine ilişkin bilgiler http://akademi.immib.org.tr web sitemizde ayrıca yer almaktadır.
*Zoom Kullanma Kılavuzuna https://bit.ly/2yJdMSS linkinden ulaşabilirsiniz.