İMMİB AKADEMİ Satışta Müşteri Deneyimi Yolculuğu hK.
Üyemiz ihracatçı firmaların çalışanlarına yönelik olarak gerçekleştirilen “İMMİB AKADEMİ Eğitim Etkinlikleri” internet üzerinden ücretsiz olarak devam etmektedir. Bu çerçevede, “Zoom Video Konferans” uygulaması aracılığıyla 17 Ekim 2022 tarihinde 09.30-12.30 saatleri arasında, “Satışta Müşteri Deneyimi Yolculuğu” konulu ücretsiz online bir eğitim düzenlenecektir. Söz konusu eğitim, Müşteri Hizmetleri Uzmanı Sn. Funda KARCA tarafından gerçekleştirilecek olup katılımcılar aşağıdaki konu başlıkları ile ilgili bilgilere sahip olabilecektir.
- Müşteri Deneyimi Nedir? Ne değildir?
- Deneyimlerin Satın Alma Davranışı Üzerinde Etkisi
- Müşteri Deneyimi Yolculuğu Haritalama
- Müşteri Sadakati Kavramı
- Müşteri Sadakatini Bozan Faktörler
- Müşteri Deneyimini İyileştirme Stratejileri
- Müşteriyi Elde Tutma Araçları
- Müşteri Yaşam Boyu Değeri (CLV)
- Müşteri Memnuniyeti Ölçümleme Metotları
- Müşteri Memnuniyeti Sonuçlarının Analizi
Başvuruların sadece internet aracılığıyla kabul edildiği söz konusu eğitime katılabilmek için https://forms.gle/oZwxvkRwqeCJLK5t9 adresi üzerinden başvuru yapılması gerekmektedir. Eğitim programı ile ilgili sınırlı kontenjan bulunmakta olup, içerik ve eğitmen özgeçmişine ilişkin bilgiler http://akademi.immib.org.tr web sitemizde ayrıca yer almaktadır.